Regulamin aplikacji BeerWall

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE / DEFINICJE
Niniejszy regulamin
(dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z aplikacji mobilnej
BeerWall – Browar Warmia, będącej oprogramowaniem działającym na
urządzeniach mobilnych (np. telefonach komórkowych, smartfonach),
posiadających dostęp do Internetu z systemem operacyjnym iOS lub Android
(dalej: „Aplikacja”).
Operatorem Aplikacji jest Browar Warmia Sp. z
o. o. 10-162 Olsztyn, ul. F. Nowowiejskiego 15 wpisana do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000247920,
NIP 7393538667, REGON 280078025, izabela.wolak@browarwarmia.pl (dalej:
„Operator”).
Zasady korzystania z Aplikacji zostały opisane w
Regulaminie, który jest dostępny na stronie internetowej
www.browarwarmia.pl, w sklepach App Store i Google Play oraz
bezpośrednio w Aplikacji. Przed pobraniem i zainstalowaniem Aplikacji,
Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu.
1.4 Użytkownikami Aplikacji mogą być wyłącznie osoby fizyczne, które łącznie:

a. posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,
b. są konsumentami w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu cywilnego
c. są pełnoletnie,
(zwane dalej: „Użytkownikami”).

Aplikację można pobrać korzystając z internetowego sklepu:
a. App Store (dla systemu iOS),
b. Google Play (dla systemu Android).
Pobranie Aplikacji z w/w sklepów jest bezpłatne.
Płatności
on-line: Operatorem płatności elektronicznych realizowanych poprzez
Aplikację jest PayU Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, ul.
Grunwaldzka 182, 60- 166 Poznań, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy
Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy pod nr
KRS: 0000274399.
Usługa płatności on-line w Aplikacji dotyczy
doładowania indywidualnego konta użytkownika (salda konta), co pozwala
na dalsze wykorzystanie w.w. środków z doładowania do dokonywania zakupu
asortymentu lokalu gastronomicznego Browar Warmia oferowanego w ramach
Beerwall.
Beerwall – specjalny, dedykowany system sprzedaży alkoholu do 18% zlokalizowany w lokalu gastronomicznym Browar Warmia.
Lokal
gastronomiczny Browar Warmia – lokal gastronomiczny zlokalizowany w
Olsztynie ul. F. Nowowiejskiego 15, którego właścicielem jest Operator
Aplikacji.
Koszty transmisji danych wymaganych do pobrania,
instalacji, uruchomienia i korzystania z Aplikacji pokrywają jej
Użytkownicy we własnym zakresie na podstawie umów zawartych z
Operatorami telekomunikacyjnymi lub innym dostawcą Internetu. Operator
nie ponosi odpowiedzialności za wysokość opłat naliczanych z tytułu
wykorzystania transmisji danych niezbędnych do korzystania z Aplikacji.
Operator zaleca Użytkownikom Aplikacji korzystanie z aplikacji lub
funkcji systemu operacyjnego polegających na pomiarze ilości
przesyłanych danych.

II. WYMAGANIA TECHNICZNE I ZASADY DOSTĘPU
Aplikacja
dostępna jest dla wszystkich użytkowników urządzeń mobilnych
spełniających wskazane poniżej wymagania techniczne, którzy pobiorą ją z
odpowiedniego sklepu i prawidłowo uruchomią na urządzeniu mobilnym.

Aplikacja
działa w trybie on-line, tj. kiedy w urządzeniu przenośnym Użytkownika
jest włączony dostęp do Internetu. Z niektórych funkcjonalności
dostępnych w Aplikacji, można korzystać także w trybie off-line.
Operator nie gwarantuje jednak aktualności i poprawności działania tych
funkcjonalności podczas działania ich w trybie off-line.
Aplikacja daje Użytkownikom możliwość:
a. sprawdzenia aktualnej oferty lokalu gastronomicznego w zakresie systemu Beerwall;
b. przeglądania aktualnych promocji i akcji specjalnych;
c. utworzenia indywidualnego konta Użytkownika powiązanego z kartą pre-paid indywidualną otrzymaną w lokalu gastronomicznym;
d. doładowania indywidualnego konta (jego salda) poprzez płatności on-line (płatności elektroniczne);
e. sprawdzania bieżącego salda konta oraz salda punktów lojalnościowych;
f. wymiany punktów lojalnościowych na doładowania konta (salda).
Aplikacja
oraz wszelkie zawarte w niej materiały i informacje, rozwiązania, wybór
i układ prezentowanych w ramach Aplikacji treści, logotypy, elementy
graficzne, znaki towarowe, stanowią przedmiot praw wyłącznych Operatora
lub jego partnerów biznesowych.

III. OGÓLNE ZASADY KORZYSTANIA Z APLIKACJI
Użytkownicy
są zobowiązani do korzystania z Aplikacji w sposób zgodny z
obowiązującym prawem, Regulaminem i regulaminami sklepów, z których
Aplikacja została pobrana, a także z zasadami współżycia społecznego, w
tym ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet i aplikacji
mobilnych.
Użytkownicy są zobowiązani w szczególności do:
a. korzystania z Aplikacji w sposób niezakłócający jej funkcjonowania,
b.
korzystania z Aplikacji w sposób nieuciążliwy dla innych użytkowników
oraz Operatora, z poszanowaniem dóbr osobistych osób trzecich (w tym
prawa do prywatności) i wszelkich innych przysługującym im praw,
c.
korzystania z wszelkich informacji i materiałów udostępnionych za
pośrednictwem Aplikacji jedynie w zakresie dozwolonego użytku.
Użytkownicy
są zobowiązani niezwłocznie powiadomić Operatora o każdym przypadku
naruszenia ich praw w związku z korzystaniem z Aplikacji.
Zabrania się Użytkownikom dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
Zabrania
się Użytkownikom przekazywania Aplikacji do użytku osobom trzecim, tj.
osobom, które nie są właścicielami indywidualnych kart pre-paid,
otrzymanych w lokalu gastronomicznym Browar Warmia.
Zabrania się korzystania z Aplikacji osobom niepełnoletnim.
Konto,
do którego przynależna jest aplikacja i karta przedpłacona pre-paid
wydawane są wyłącznie osobom pełnoletnim, poprzez ich zakup w lokalu
gastronomicznym Browar Warmia, podczas którego dochodzi do weryfikacji
wieku Klienta.

IV. ODPOWIEDZIALNOŚĆ OPERATORA
Operator
prowadzi bieżący nadzór nad technicznym funkcjonowaniem Aplikacji,
zapewniając poprawność jej działania. Operator nie gwarantuje jednak
stałej dostępności wszystkich funkcjonalności Aplikacji, jak również ich
bezbłędnego działania.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za
ograniczenia lub problemy techniczne w systemach teleinformatycznych, z
których korzystają urządzenia mobilne
Użytkowników, a które
uniemożliwiają lub ograniczają Użytkownikom korzystanie z Aplikacji i
oferowanych za jej pośrednictwem usług.

V. ZAKOŃCZENIE KORZYSTANIA Z APLIKACJI
Użytkownicy
mogą w dowolnym czasie zaprzestać korzystania z Aplikacji, w
szczególności wówczas, gdy nie zaakceptują zmian wprowadzonych w
niniejszym Regulaminie lub modyfikacji Aplikacji. Zaprzestanie
korzystania z Aplikacji wymaga jej usunięcia z urządzenia mobilnego.
W
przypadku stwierdzenia, że Użytkownik dopuszcza się działań
zabronionych prawem lub Regulaminem, albo naruszających zasady
współżycia społecznego lub godzących w usprawiedliwiony interes
Operatora a w szczególności ich dobre imię, Operator może podjąć
wszelkie prawem dozwolone działania, w tym ograniczyć możliwość
korzystania przez Użytkownika z Aplikacji i świadczonych za jej
pośrednictwem usług.
Operator może w każdym czasie wycofać dostęp do Aplikacji lub jej poszczególnych funkcjonalności z 14-dniowym powiadomieniem.

VI. UMOWA I PŁATNOŚCI
Umowa
z Użytkownikiem zawierana jest w momencie ukończenia procesu
doładowania konta poprzez Płatności on-line. Konsument otrzyma
potwierdzenie zawarcia umowy niezwłocznie.
Doładowanie konta poprzez Płatności on-line następuje niezwłocznie.
Użytkownik Aplikacji ma bieżący dostęp i wgląd do stanu swojego konta w Aplikacji (salda).
Saldo
konta (stan konta) może być wykorzystane wyłącznie do realizacji
zakupów poprzez system Beerwall w lokalu gastronomicznym Browar Warmia.
Doładowanie konta zrealizowane przez Płatności on-line nie podlegają zwrotowi.

VII. REKLAMACJE
Wszelkie
reklamacje związane z działalnością Aplikacji oraz ze świadczeniem za
jej pośrednictwem Usług należy kierować do Operatora na adres poczty
elektronicznej izabela.wolak@browarwarmia.pl.
Reklamacja powinna
zawierać w swej treści: adres poczty elektronicznej, imię i nazwisko,
nazwę i model urządzenia mobilnego, aktualną wersję systemu
teleinformatycznego zainstalowanego na urządzeniu, dokładny opis i powód
reklamacji.
W terminie 14 dni od dnia jej otrzymania Operator
rozpatruje reklamację oraz informuje Użytkownika, za pomocą poczty
elektronicznej, o sposobie jej rozpatrzenia. W sytuacji, gdy podane w
reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia Operator zwraca
się, przed rozpatrzeniem reklamacji, do Użytkownika o jej uzupełnienie.

VIII. ZMIANA I DOSTĘP DO REGULAMINU
8.1.
Operator ma prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany
Regulaminu obowiązują od momentu umieszczenia w Aplikacji. Zmiany
uważane są za zaakceptowane przez Użytkownika z momentem skorzystania
przez niego z Aplikacji. Operator zapewnia dostęp do Regulaminu za
pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie internetowej
www.browarwarmia.pl lub jej podstronach oraz bezpośrednio w Aplikacji
oraz w sklepach App Store i Google Play.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Spory
sądowe rozpatrywane są przez właściwy sąd powszechny określony według
przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania
cywilnego.
Regulamin obowiązuje od dnia 15.04.2021r.